Tutvustus

Kes ma olen?

Olen Tallinna Tehnikaülikooli üliõpilane, kes õpib IT süsteemide arendust. Vanust jagatud täpselt nii palju kui on tsükli viimane print.

Miks ma seda teen?

Ülikoolis võtan ma ainet nimega IT eetilised, sotsiaalsed ja professionaalsed aspektid (ITSPEA), kus päevaõppes oleks saanud mõne lisapunkti lihtsalt blogimise eest. Olingi juba parasjagu blogimiseks hoogu kogunud ja siis läks kogu kursus e-õppele. E-õppe vormil on juba sisuliselt sisse kirjutatud blogi pidamine, seega võiks öelda, et kaks kärbest ühe hoobiga. Tahaksin iga nädal teha vähemalt ühe postituse, eelkõige ainepõhised teemad enne, kuid kui aega hakkab ülearu olema, siis võiks ju tegelikult dokumenteerida terve ülikooli perioodi (sügis 2020-kevad 2024). Eks ole näha mis sellest välja kukub.


Comments

Popular posts from this blog

3 lootustandvat ja huvitavat ettevõtmist

Raamat „Igavesed andmed“

Kaamera ja silmad